2012-10-30

Someone Like You

此情依旧                Someone Like YouGo to YouTube.com (Adele)
得知你終於成了家
終於找到了你心中的佳偶
得知你終於美夢得酬
而她給了你我所不能成就

朋友,為何如此見外?
訥言閃躲不似你一貫的風采

我只恨自己又翻出舊苦、和舊愛
但我就是無法面對、我無法忘懷
多麽奢望你見我一面,看出我的表白
在我心底,那份情還在

算了算了,縱然是此情依舊
我收拾心情,让你自由如初
勿忘別離,我的愛,我還記得你感慨
若非是兩情成永愛,
惟余傷心和無奈

等候,如時間的漂白
過去的一切仿佛昨天的存在───
我们曾相互依偎,看尽盛夏余辉
而青葱岁月让人意外地沉醉

我只恨自己又翻出舊苦、和舊愛
但我就是無法面對、我無法忘懷
多麽奢望你見我一面,看出我的表白
在我心底,那份情還在

算了算了,縱難尋新戀如舊
我給你祝福,願你自由無憂
勿忘勿移,我企待,记得你曾經的感慨
有時候兩情終成愛,
有時只剩下了傷害

初恋最甜美,没有烦恼也無所谓
錯過的和後悔,只是記憶的積累
谁能品嘗出這是甜是苦,還是悲

算了算了,縱難尋新戀如舊
我給你祝福,願你自由無憂
勿忘勿移,我企待,记得你曾經的感慨
有時候兩情終成愛,
有時只剩下了傷害

I heard that you're settled down
That you found a girl and you're married now
I heard that your dreams came true
Guess she gave you things I didn't give to you

Old friend, why are you so shy?
Ain't like you to hold back or hide from the light

I hate to turn up out of the blue, uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg I remember you said,
Sometimes it lasts in love but
Sometimes it hurts instead

You know how the time flies
Only yesterday was the time of our lives
We were born and raised in a summer haze
Bound by the surprise of our glory days

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it
I'd hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg I remember you said,
Sometimes it lasts in love but
Sometimes it hurts instead

Nothing compares, no worries or cares
Regrets and mistakes they are memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you
Don't forget me, I beg I remember you said,
Sometimes it lasts in love but
Sometimes it hurts instead

★视频下载地址:查看视频文件天碟目录

No comments:

Post a Comment