2008-01-08

Los Cabos - Day 4 Bahia Chellino

2007/12/31
Los Cabos - 墨西哥游记:第四天 (Day 4)

------------------------------------------------------------
第四天:Bahia Chellino (2007.12.31 Day 4)

  不高兴就喜欢睡懒觉,可一出门玩,为了拍日出,他可是能起大早。在LC这8天,基本上每天都出去了。还要拉上我。开始,为了表现自己支持他的摄影,还陪着去。到了,就让我摆动作。我虽然练了3周的瑜珈,可动作都不过关。只好照猫画虎来几下。朋友看到这张照片,非说我这不是瑜珈动作,是自由女神。管他的,反正是个影儿,像什么都行啊。

  Boathill used to be lazy in the morning. But for photograhing, he could get up quite early and also drag me out of the bed. To show my support, I posed toward sunrise. The posture was from my Hot Yoga session but my friend said it was Statue of Liberty. Anyway it was whatever profile in silhouette as he demanded.

  回到后院,不高兴又给没头脑照了几张大头像, 肉比较多,大家担待点:)

  Portraits with softener at the backyard.

  今天决定开车到我们附近的Chelino Bay去下海看鱼。因为我们全家都不会游泳,我们也不敢跟船去深海看鱼。这个地方特别好,就在岸边都能看到鱼。彩色的,大的,小的,特漂亮。很多船带人到这里。我们自己开车来,省了这份钱。

  Chellino Bay was today's plan. We had brought all the equipments here to try snorkelling. And we did see so many black-yellow stripped fish all around us when we walked under the water. My dad even touched one but Boathill did not have the luck even he had tried so hard. We did not know swimming well and could not get into farther. My mom was afraid of sea water so that she took the job of photographing this time.

  海水盐多,人一下去就飘起来了。妈妈怕冷,不下水。我让不高兴和爸爸一起憋口气下海,让妈妈照相。爸爸不会憋气,下去一下就马上站起来了。


  朋友看到腿上的紫印子,以为是胎记,说我怎么不打点粉遮盖一下。其实,那是我出发前2天走路撞到了床头上。嗨,总是跌跌撞撞,要不然不高兴总叫我没头脑呢。这次照相每次拍Bikini的时候都留下了它美丽的模样。

  My friend looked at the pictures closely and she said I had a birthmark. But it was actually I bumped to the bed at home before the Chritmas. And it remained on many of the pictures in this trip.

  今天可是2007年的最后一天。晚上我和不高兴来到沙滩,看到了很多星星。
Star Wish for 2008 20080101_0012_002a Feliz_Ano Nuevo
  A Wish for the New Year!

  过去的一年,有挫折,但更多的是收获。从明天开始,我的新职务新头衔就正式生效了。对我将来的发展,这一步非常重要。我真的感激我有那么好、那么支持我的家人,朋友,和同事。如果我这样的还算不幸运,谁还能算是幸运呢?我真的很知足。

No comments:

Post a Comment